گوناگون

نقاشی ساختمان دیوار دیزاین

نقاشی ساختمان هنر دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی یکی از برترین پارامتر های و دغدغه های جامعه امروز به شمار می رود.  نقاشی ساختمان یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد. با توجه به اینکه این شغل فعالان زیادی دارد و جوانان زیادی خواستار ورود به این حرفه هستند، سایت دنیای کتاب با همکاری  گروه دیوار دیزاین تصمیم به ارائه یک مقاله در این زمینه گرفت.

مظالب گسترده ای در دنیای مجازی در مورد این هنر مطرح شده است. همچنین این حرفه شاغلین حرفه ای و آماتور زیادی در داخل کشور دارد. به همین دلیل یکی از موترد مورد اهمیت انتخاب شخص نقاش شاختمان است. چرا که اگر کار توسط افراد اماتور انجام گیرد باعص عدم کیفیت و رضایت خواهد شدک در ادامه به پارامتر های یک نقاش حرفه ای پرداخته شده است.

  • تعهد: یک شخص با عنوان نقاش ساختمان باید در مورد کاری که بر عهده گرفته تعهد احرا داشته باشد.
  • تخصص : تخصص یک فرد در این حرفه با نمونه کار هایی که انجام داده است مشخص می شود. همیشه از شخص نقاش نمونه کار درخواست کنید.
  • سرعت عمل: زمان به عنوان یک اصل مهم در دنیای امروز محسوب می شود. چه بسا تاخیر در تحویل کار باعث زیان مالی کار فرما شود. یک نقاش حرفه ای باید کار را در موعد مقرر به اتمان برساند.

در ادامه سوابق گروه تخصصی نقاشی ساختمان بیان شده است. اگر تصمیم به ایجاد یک تحول بزرگ در محیط کار و زندگی خود دارید به وبسایت ما به نشانی www.divardesign.com سر بزنید.

درباره گروه تخصصی نقاشی ساختمان دیوار دیزاین

تیم متخصص دیوار دیزاین با مدیریت شهرام جعفری با سابقه بیش از یک دهه در امور نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری و تعمیرات ساختمان و همچنین عضو انجمن صنف نقاشان پایتخت آماده ارائه خدمات نقاشی ساختمان، طراحی و تزیین ساختمان به هموطنان عزیز در اقسا نقاط میهن اسلامی ایران می باشد. دیوار دیزاین اجرای پروژهای نقاشی و طراحی دیوار ساختمان مانند:

و سایر پروژهای ساختمانی شخصی را در کارنامه حرفه ای خود دارا می باشد.

سایت دیوار دیزاین علاوه بر نمونه کار های خود مطالب آموزشی متعددی در رابطه با نقاشی ساختمان، پتینه کاری و کاغذ دیواری ارائه کرده است.

تماس یا دیوار دیزاین

پل های ارتباطی ما از طریق سایت www.divardesign.com با شما عزیزان برقرار است. همچنین می توتنید با شماره تلفن های زیر با ما تماس حاصل نمایید:

مدیریت: ۰۹۱۲۷۲۲۶۱۴۲

دفتر دیوار دیزاین:

۰۲۱۷۷۱۴۶۱۰۳

 ۰۲۱۴۴۲۱۵۸۸۰

نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان

امیر شیخلو

مهندس برق هستم و عاشق تکنولوزی ، علاقه مند به خدمت به بزرگ اندیشان . در زمینه سیستم های امنیتی - نظارتی و اتوماسیون صنعتی ، شبکه های برق فعالیت میکنم

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

  1. سلام و سپاس فراوان از سایت خوبتون.

  2. خیلی معماری داخلی دوست دارم واقعا مطالبش لذت بخشه ممنون از شما برای سایت خوبتون

  3. سلام
    ممنونم از مطالب جالب و اموزندتون
    عالی بود
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا