تبلیغات

هیجان انگیز مانند سامسونگ S9

هیجان انگیز مانند سامسونگ S9

اگر شما نیز به دنبال یک گوشی هوشمند شیک با صفحه نمایش بدون حاشیه و سخت افزاری قوی هستید، ما پرچمدار شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۸، سامسونگ S9 را به شما پیشنهاد میدهیم.

نهایت زیبایی

سامسونگ S9 با فریمی آلومینیومی و پشت و روی شیشه ای با آن جلوه زیبای حود، طراحی کم نظیری داشته و روکشن صفحه آن نیز با Gorilla Glass نسخه ۵ است.

 

مقاوم تر از همیشه

این گوشی دارای تاییدیه IP68 بوده و علاوه بر گرد و غبار تا ۳۰ دقیقه و تا عمق ۱.۵ متری در برابر آب مقاوم است.

 

فراتر از امنیت

یکی از ویژگی های امنیتی این گوشی نیز حسگر عنبیه چشم است که با سرعت خوبی عکس العمل نشان داده و در کنار حسگر اثر انگشت و رمز های دیگر، یکی از راه های امنیتی ورود به S9 است.

 

تصاویری واضح و شفاف

صفحه نمایش سامسونگ S9 سایزی برابر با ۵.۸ اینچ و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ می باشد که از آن یک گوشی کشیده استه که در به خوبی در دستان کاربر قرار گرفته و کار با آن را راحت و لذت بخش نموده است. همچنین این صفحه دارای فناوری Super AMOLED و پنل OLED بوده که تصاویر شفاف و بی نظیری را به کاربر نمایش می دهد.

سخت افزاری قدرتمند

در خصوص سخت افزار گوشی سامسونگ S9 می توان به تراشه Exynos 9810، رم ۴ گیگابایت، تراشه گرافیکی Mali-G72 MP18، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، پشتیبانی از دو سیم کارت و پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۴۰۰ گیگابایت اشاره کرد.

اگر اهل بازی کردن با گوشی خودتان نیز هستید هیچگونه نگرانی نداشته باشید، تراشه به کار رفته در سامسونگ S9 یکی از قوی ترین تراشه های موجود حال حاضر است که برای اجرای بازی های سنگین و اجرای چندین برنامه با یکدیگر و در عین حال تماشای ویدیو مناسب و پرقدرت است.

 

دوربین های واید قدرتمند

از مشخصات سخت افزاری پنهان شده در زیر کاورهای S9 که بگذریم به بخش پرکاربرد و پرطرفدار این گوشی می رسیم. دوربین اصلی S9 سنسور ۱۲ مگاپیکسلی  داشته و به یک فلاش LED نیز مجهز است. این دوربین امکانات و ویژگی های بی نظیری برای عکاسی و فیلمبرداری در اختیار کاربر قرار می دهد که یکی از جالب ترین آنها، امکان همزمان فیلمبرداری با فرمت ۴K و عکسبرداری با کیفیت ۹ مگاپیکسل است.

اگر از علاقمندان به سلفی نیز هستید، S9 پاسخ مناسبی به نیاز شما می دهد. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی است که ضمن داشتن HDR خودکار، تصاویر واید را نیز ثبت می کنید.

خرید این محصول

اگر قصد خرید این گوشی عالی و پرکاربرد را دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و با اطمینان اقدام به خرید نموده و محصول مورد نظر خود را از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی درب منزل خود تحویل بگیرید.

اگر ساکن شهر اصفهان برای خرید سامسونگ s9  در اصفهان می توانید از مزایای پرداخت در محل و ارسال فوری و رایگان استفاده نمایید و یا اینکه اقدام به خرید حضوری از فروشگاه ما در مجتمع تجاری طالقانی نمایید.

این یک آگهی است و محتوای آن هیچ ارتباطی به سایت دنیای کتاب ندارد

امیر شیخلو

مهندس برق هستم و عاشق تکنولوزی ، علاقه مند به خدمت به بزرگ اندیشان . در زمینه سیستم های امنیتی - نظارتی و اتوماسیون صنعتی ، شبکه های برق فعالیت میکنم

2 دیدگاه

  1. درود به شما مطالبتون واقعا برای بنده گیرا و جذاب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا