کامپیوترنرمافزار

اکانت دولوپر Apple Enterprise

اگر یک دولوپر برنامه‌های موبایلی برای سیستم عامل iOS کمپانی اپل باشید، حتماً می‌دانید که دو نوع اکانت دولوپر اپل وجود دارد. یکی از اکانت‌ها دولوپر و دیگری اکانت Apple Enterprise نامیده می‌شود. همانطور که از نام این دو اکانت مشخص است، حساب کاربری اول برای توسعه دهندگان عادی و اکانت دوم بیشتر برای شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تفاوت اکانت دولوپر اپل با Apple Enterprise چیست؟

اگر شما یک اکانت دولوپر اپل داشته باشید و بخواهید اپلیکیشن خود را در اختیار افراد بگذارید، برای این کار باید پس از اتمام مراحل ساخت و تست کردن اپلیکیشن آن را در اختیار iTunes قرار بدهید تا جهت قرار گرفتن در App Store مورد بررسی قرار بگیرد. این فرایند بررسی حداقل ۱۰ روز زمان می‌برد و پس از آن اپلیکیشن فقط از طریق App Store در دسترس است.
حال اگر اکانت دولوپر Apple Enterprise داشته باشید، می‌توانید پس از انجام مراحل ساخت و تست اپلیکیشن، آن را مستقیماً در دسترس افراد قرار بدهید و دیگر منتظر تایید App Store نمانید. این بدان معنی است که می‌توانید لینک دانلود اپلیکیشن را به صورت مستقل روی وب‌سایت خود قرار بدهید تا مشتریانتان به صورت مستقیم آن را دانلود کنند.
اکانت دولوپر شرکتی (Enterprise) هزینه بیشتری نسبت به اکانت عادی دارد و معمولاً برای شرکت‌ها و با مقاصد تجاری خاص کاربرد خواهد داشت. اما شما هم به عنوان یک توسعه دهنده اگر در نظر دارید که اپلیکیشن خود را بدون گذر از مراحل پیچیده تایید در iTunes و App Store کمپانی اپل به راحتی در دسترس افراد قرار بدهید، می‌توانید از گزینه Apple Enterprise‌ استفاده کنید.

 خرید اکانت دولوپر Apple Enterprise

اپل فقط شرکت‌هایی را برای خرید اکانت دولوپر Apple Enterprise تایید می‌کند، که DUNS Number معتبر داشته باشند. بنابراین خرید اکانت Apple Enterprise بدون داشتن یک شرکت معتبر و ثبت شده در خارج از کشور، ممکن نیست. همین جمله خرید این اکانت را برای افرادی که در داخل ایران هستند، تقریباً غیر ممکن می‌کند.
اما پیمنت۲۴ با توجه به امکان ثبت شرکت جدید در خارج کشور ، این توانایی را دارد تا به نام شما یک شرکت دارای DUNS Number ایجاد کرده و پس از طی کردن مراحل قانونی و ارائه مدارک به کمپانی اپل یک اکانت دولوپر شرکتی برای شما تهیه کند.
ایجاد یک اکانت Apple Enterprise بدون در نظر گرفتن مالیات، ۲۹۹ دلار در سال هزینه دارد. بنابراین اگر فکر می‌کنید برای انتشار اپلیکیشن خود با لینک مستقیم و بدون تایید iTunes به چنین اکانتی نیاز دارید،

با توجه به اینکه تهیه این اکانت هم زمانبر است هم هزینه بر و هم اینکه اخیرا خیلی سخت شده و تقیبا برای ما ایرانی ها یه جوری غیر ممکن.

پیشنهاد میکنم به جای خرید این اکانت ،اپلیکشین خودتان را به ما بدید و ما با هزینه کمتر آن را برایتان انتشار میدیدم و لینک مستقیم دانلود میدیم و دیگر مشکلات مربوط به اپل استور را نخواهد داشت

اپلیکشین شما حداکثر در دو سه روز کاری تحویل داده میشه

برای مشاهده پنل ها روی دکمه زیر کلیک کنید

[button color=”red” size=”small” link=”http://kheilikhas.com/product-category/%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa/%d8%a7%d9%be%d9%84/” icon=”” target=”true”]اکانت اینترپرایز اپل[/button]

امیر شیخلو

مهندس برق هستم و عاشق تکنولوزی ، علاقه مند به خدمت به بزرگ اندیشان . در زمینه سیستم های امنیتی - نظارتی و اتوماسیون صنعتی ، شبکه های برق فعالیت میکنم

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. من کمک میخواستم برای انتشار اپ البته در اپ استور ریجکت شد ه
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا