اخبار

نقاشی ساختمان خانه رنگ

خدمات نقاشی ساختمان خانه رنگ

امروز به یه سایتی برخورد کردم که به نظرم خیلی جالب اومد. این سایت به صورت آنلاین خدمات نقاشی ساختمان و دکوراسیون داخلی رو براتون انجام میده. به این صورت که شما تماس می گیری و عکس و یا فیلمی که از خونترن برای انجام دکوراسیون گرفتین رو به عوامل این سایت ارسال می کنین. همچنین باید متراژی تقریبی رو هم ارسال کنین تا متخصصی های گروه هنری خانه رنگ طرحی رو که مناسب شماست و هزینه رو خدمتتون اعلام کنه. یک خدمت دیگه داره که می تونه چهره هنرمند مورد علاقه تون رو روی دیواری که دوست دارین رسم کنه.

البته در صورت نیاز بازدید فیزیکی هم انجام می گیره. اسم این سایت جالب خانه رنگ هست برای وارد شدن به این سایت روی عبارت نقاشی ساختمان کلیک کنید.

 

نقاشی ساختمان خانه رنگ
نقاشی ساختمان خانه رنگ

خدمات گروه نقاشی ساختمان خانه رنگ

خدمات نقاشی ساختمان خانه رنگ به صورت زیر هست:

  1. پتینه کاری
  2.  رنگ کنیتکس
  3. نقاشی ساختمان با رنگ روغنی
  4. نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک
  5. نقاشی ساختمان با رنگ بلکا
  6. نقاشی ساختمان با رنگ اپوکسی
  7. نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک
  8. نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر
  9. رنگ روغنی ساختمان

این سایت مقالات آموزشی زیادی رو برای بازدیدکننده هاش قرار داده به طوری که میشه با فایل های آموزش نقاشی ساختمان این سایت میتونی خونه ات رو خودت رنگ کنی.

ولی اگه نیاز به نقاش و طراح حرفه ای داشتین میتونین به متخصص های این سایت مراجعه کنین. حتی از قسمت نمونه کار های نقاشی ساختمان  سایت خانه رنگ هر طرحی رو که میخوای انتخاب کنی و از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۸۹۰۲۶۴۲ با مدیر این سایت تماس بگیرید تا طرح رو براتون پیاده ساری کنن.

امیدوارم این مقاله بتونه براتون مفید باشه. اگه میخواید با هزینه کم یه تغییر بزرگ در محیط زندگی تون ایجاد کنین با خانه رنگ تماس بگیرید. خانه رنگ متخصص دکوراسیون داخلی و  ترکیب انواع رنگ های ساختمانی با سابقه ۱۸ ساله در دنیای دکوراسیون و پتینه کاری با مشاوره رایگان در خدمت شماست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا