اخبارتکنولوژی

لامپ BeOn به شما در فراری دادن دزد ها کمک میکند

لامپ   BeOn به شما در روشن کردن اتوماتیک کمک میکند

beon-light-bulb

هفته پیش من در حالی که پیژامه تنم بود و داشتم مسواک میزدم زنگ در به صدا درآمد ، ساعت 8 pm  بعد از ظهر بود و هوا واقعا سرد بود و من کل چراغ ها را خاموش کرده بودم و در حال آماده شدن برای رفتن به تخت خواب بودم . متاسفانه ، من لامپ beon  را اموزش داده بودم به محض به صدا در امدن زنگ در لامپ ها را روشن کند.

من در حمام بودم که صدای دلخراش زنگ بصدا درآمد و بعد از صدای زنگ  لامپ ها روشن شده و کسی ( شاید دزد)که در میزد پس از یک دقیقه  نا امید شده و رفت.

یکی از قابلیت های BeOn’s این است میتواند  با صدا روشن کند. البته تفاوت میکند که صدای کی باشد و این شما هستید که در این لامپ تعریف میکنید که با صدای کی کار کند.

این لامپ دارای یک مودل  که دارای باطری میکروفون و فرستنده بلوتوث دارد. زمانی که شما این کیت را داخل لامپ قرار میدهید و وقتی برق هستش لامپ شارژ میشود و زمانی که برق برود به مدت چهار ساعت میتواند لامپ نور دهی کند. میکروفون به صدای در و زنگ اخطار اتش نشانی گوش میدهد و لامپ ها را روشن میکند.

نصب و راه اندازی این لامپ بسیار ساده است ، شما بعد از نصب کیت ، لامپ را به لامپ گیر میبندید و نرم افزار ان را روی گوشی روشن میکنید( فقط قابل دسترسی در ios ) برنامه لامپ را جستجو و پیدا میکند . لامپ قادر است رفتار های شما را نظارت کند و خود را با شما سازگار کند بدین معنی که زمان ق

تقریبی به خواب رفتن شما را بعد از یک هفته شناسای کرده و بصورت اتوماتیک لامپ ها را خاموش میکند ( من معمولا 11.30 شب به خواب میروم).

البته شما وقتی این لامپ را در حالت سیکیوریتی یا محافظت قرار بدهید به محض زنگ خوردن در چراغ ها را روشن میکند و اگر دزدی قصد ورد به خانه را داشت فکر میکند شما در خانه هستید .

به وسیله نرم افزار این لامپ ، شما قادر هستید آن را تنظیم کنید . قیمت این لامپ چیزی حدود 75$ دلار است.

ترجمه اختصاصی دنیای کتاب

سایر اخبار تکنولوژی

امیر شیخلو

مهندس برق هستم و عاشق تکنولوزی ، علاقه مند به خدمت به بزرگ اندیشان . در زمینه سیستم های امنیتی - نظارتی و اتوماسیون صنعتی ، شبکه های برق فعالیت میکنم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا