آموزشیموبایل و تبلت

چگونه گوشی های سرس نکسوس را از طریق ota به اندروید 6 مارشمالو آپدیت کنیم

چگونه  گوشی های سرس نکسوس را  از طریق ota به اندروید 6 مارشمالو آپدیت کنیم

android_marshmallow

گوگل اپدیت اندروید 6 مارشمالو را برای دستگاهای نکسوس انتشار داد و گوشی های سرس نکسوس میتوانند آپدیت فوق را از طریق OTA(over-the-air) دریافت کنند.

متاسفانه برای دریافت آپدیت جدید باید چند هفته ای صب کنید اما خبر خوشحال کننده این است که  شما میتوانید آپدیدت رسمی ota  را دانلود و بصورت دستی نصب کنید. ممکن است این یک کار سخت و دلهره آور  به نظر بیاید ولی ما یک رهنمای کامل به شما برای دانلود و نصب ارائه میدیم ، فقط کافی است مراحل زیر را قدم به قدم دنبال کنید و از آندروید مارشمالو لذت ببرید.

پس با دنیای کتاب همراه باشد.

 

همچنین میتوانید با عضویت در خبرنامه ما از آمددن آپدیت های جدید با خبر شوید. ما لینک های جدید را اضافه خواهیم کرد.

سایت دنیای کتاب هیچ گونه مسئولیتی درباره از کار افتادن احتمالی گوشی شما به عهده نمیگیرید. روش های گفته شده دقیق هستند ولی به هر دلیل گوشی شما بریک شد و یا به مشکل برخورد مسئولیت کامل آن به عهده خود شماست پس اگر در زمینه فلش گوشی مهارت کافی ندارید به یک متخصص گوشی مراجعه کنید

آپدیت نکسوس 6 به اندروید مارشمالو

برای آپدیت به ورژن جدیدتر دو راه وجود دارد

راه اول دانلود کامل اندروید 6 و نصب آن از طریق فلش روی گوشی که در این حال شما باید گوشی را ریست فکتوری کنید که کل اطلاعات گوشی شما از بین میرود.

راه دوم آپدید از طریق ota  است که معمولا گوگل این نوع آپدیت را به صورت اتوماتیک به دستگاهای نکسوس میفرستد ، تنها فرق روش ما دریافت این آپدیت بصورت دستی و با انجام مراحل زیر است و نیازی به فکتوری ریست هم نیست و این به این معنی است که شما اطلاعات مهم خود را از دست نمیدهید ولی توصیه میشود تا اط اطلاعاتخود یک پشتیبان یا همان بکاپ تهیه کنید تا در صورت درست پیش نرفتن مراحل استرس از دست رفتن اطلاعاتتان را نداشته باشید.

کافی است چهار صفحه زیر را مطالعه و به ترتیب انجام دهید.

نصب فست بوت و adb  & fast boot

دانلود Download the Android M Developer Preview system image

فعال کردن   USB DEBUGGING و وصل کردن گوشی به پورت USB  کامپیوتر

مرحله آخر فلش کردن روی گوشی

1 2 3 4 5 6برگهٔ بعدی

امیر شیخلو

مهندس برق هستم و عاشق تکنولوزی ، علاقه مند به خدمت به بزرگ اندیشان . در زمینه سیستم های امنیتی - نظارتی و اتوماسیون صنعتی ، شبکه های برق فعالیت میکنم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا